Creating.BG
Цялостна маркетинг стратегия

Joy foods

Описание

Сушито е не само храна, но и културно преживяване, което предлага много възможности за креативност в маркетинга. 

За създаването на рекламнта стратегия на Joy foods започнахме от самото начало - ребрандирахме логото на бранда. Използвахме няколко различни стратегии като: ярки и контрастни цветове, които да привличат вниманието, висококачествени и апетитно изглеждащи изображения, както и кратки и ясни послания. Продължихме с изпълнението на плана ни с графичен дизайн за уеб, Facebook и Instagram, както и с печатните рекламни материали. Създадохме флаери с меню, етикети на кутиите за суши, работно облекло, фолио за хладилни витрини. Преминахме и към по-обемните неща от списъка за брандинг, а именно витрина на обект в гр. Банско, рекламни шатри и чадъри.

В резултат получихме цялостна визия, която кратко и ясно да представя бранда и да го прави атрактивен и разпозваем сред потребителите. 

 

Клиент
Joy foods

Благодарим за доверието!

Запитване Запитване